מהן אפשרויות התשלום באתר?


אפשרות התשלום היא באמצעות כרטיס אשראי בלבד

האם יש צורך במתן כרטיס אשראי דרך האתר?

אין חובה!
ניתן ליצור קשר עם מרכז ההזמנות בהודעת ווטסאפ בלבד  עסקה עם אחד מנציגינו.

האם המוצרים מקוריים?


כל הבשמים ומוצרי הקוסמטיקה באתר המותג –  הינם 100% מקוריים!
 
מהם זמני האספקה ועלויות המשלוחים?

רק בהמותג כל המשלוחים של כל ההזמנות נשלחות עם שליח חינם עד הבית בקנייה מעל 150 ש"ח
ללא קשר למקום המגורים

לקוחות המתגוררים בעיר ועושים הזמנה עד שלוש בצהריים המותג
סביר להניח שתקבל את המוצר ביום למחרת, כמובן בהנחה שזהו יום עסקים.


לקחות המתגורר בקיבוץ נידח על ראש הגבעה או בערים יותר מבודדות, עושים הזמנה עד שלוש בצהריים בהמותג
יקבלו את החבילה עם שליח בחינם עד 5 ימי עסקים 


האם ניתן לקבל ייעוץ מקצועי לשימוש במוצרים?


אתר המותג, הינו האתר היחיד המעסיק קוסמטיקאיות במשרה מלאה, לטובת עזרה וייעוץ מקצועי,
קיימת אפשרות של ייעוץ עם קוסמטיקאיות במרכז ההזמנות של החברה, כמו גם, ניתן להגיע לסניף שלנו כדי לקבל אבחון יותר מדויק מהקוסמטיקאית שלנו.

סניף קריית שמונה , שמואל אוחנה 8

האם ניתן להחזיר או להחליף מוצרים?


ניתן להחזיר/להחליף מוצר תוך 14 יום מיום קבלתו, כשהמוצר סגור באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
בבקשת החזרה יש לפנות ל- [email protected]  
 או למרכז ההזמנות הארצי שלנו בהודעת ווטסאפ 
ימים א' עד ה' בין השעות 9:00 – 18:00

במידה ומחזירים מוצר בעזרת שליח, ההחזרה תחוייב על סך של 25 ש"ח עבור המשלוח החוזר, במידה ומחליפים ומחזירים מוצר העלות הינה 50 ש"ח עבור החזרה ושליחת המוצר החדש